لاغری و کاهش وزن با دستگاه LPG

LPG دستگاه لاغری و کاهش وزن

بروزرسانی: درمان بی دردسر چاقی با تکنیک امبدینگ در طب سوزنی… با جلسات کمتر طب سوزنی لاغر شوید!

بروزرسانی: مشاوره پزشکی رایگان در سامانه پرسش و پاسخ دکتر محمد اسعدی

تاریخچه LPG

سازنده دستگاه LPG شخصی بنام Louis Paul Guitay است.

او بدنبال تصادف دچار آسیب شدید پوست و عضلات گردید و تحت درمان ماساژ شدید روزانه قرار گرفت. درمان موثر بود ولی در طی درمان او سختی بسیاری را متحمل شد. به همین دلیل بعنوان یک مهندس بفکر ساخت دستگاهی افتاد که این ماساژ پوست را بطور خودکار انجام دهد. بدین ترتیب در سال ۱۹۸۰ موفق به ساخت دستگاه Endermologie گردید که معروف به LPG شد.

به روز رسانی: جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۹۵۵۹۲۹ تماس بگیرید!

Louis Paul Guitay (LPG). 25 years of expertise and innovation
Louis Paul Guitay. 25 years of expertise and innovation

دستگاه LPG چگونه کار می کند؟

دستگاه LPG که از جدیدترین تکنیک های درمان سلولیت و کاهش سایز و لاغری موضعی است، در مناطق مختلف پوست کاربرد دارد.

لیپوماساژ توسط این دستگاه غیر تهاجمی بوده و نیاز به بی هوشی ندارد. این دستگاه با استفاده از یک موتور مخصوص باعث ایجاد مکش قابل تنظیم در شدت و فرکانس می شود که با دو غلطک باعث کشیده شدن پوست می شود.

ماساژ مکانیکی دستگاه با ایجاد یک فشار مثبت و حرکت کردن بر روی پوست و ایجاد فشار منفی بر لایه های زیرین پوست اثرات خود را بر روی پوست و سلولیت و چربی های زیرین پوست، عضلات، و یا استخوانها و عروق و اعصاب می گذارد، بدون اینکه اثرات سوء بر لایه های فوق بگذارد.

LPG Endermologie لیپوماساژ

تکنیک رول (گردش)

دو غلطک مستقل در دستگاه LPG در حالیکه حرکت رو به جلو دارند کمک به کشیده شدن پوست می کنند. این روش در درمان بافتهای مختلف از جمله؛ سلولیت، چربی، ادم پوستی، بافت فیبری در پوست، چسبندگی های پوستی، التهاب های پوستی، پوستهای نازک شده و شکننده و حساس، موثر می باشد.

تکنیک بلند کردن (Lift)

با ایجاد پالس های ضربانی کوچک در سر دستگاه باعث ایجاد موجی در بافتهای بدن می شود که نتیجه آن تحریک سیستم ظریف سازی پوست است. که با توجه به میزان فرکانس بخش لیفت دستگاه (۴، ۸ یا ۱۶ پالس) و قدرت مکش انتخاب شده (که شدت آن قابل تنظیم است) این تحریکات برای زیبایی سازی و اهداف درمانی از جمله پوست نازک و شکننده، ادم بافتی، اسکار پوستی، چین و چروک پوستی، لیفت پوست استفاده می شود.

تکنیک های دستگاه LPG
تکنیک بلند کردن (سمت راست) تکنیک گردش (سمت چپ)

مکانیسم اثر اندرمولوژی

تحریک مکانیکی عمل اصلی دستگاه است که توسط جامعه علمی اثرات آن به اثبات رسیده است. تحریک مکانیکی بر روی سطح پوست باعث ایجاد سیگنالهایی برای سلولهای پوستی می شود که پاسخ فیزیولوژیک سلولها به آن به شرح زیر است:

Different skin areas: Epidermis, Dermis, Hypodermis
Different skin areas

برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافتهایی که دچار سلولیت شده اند. افزایش درناژ لنف و خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته؛ و به همین ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در سلولهای درم از جمله فیبروبلاست ها تحریک فیبروبلاستها جهت تولید کلاژن و الاستین فعال سازی تجزیه چربی ها

آیا تحقیقات پزشکی این روش را تائید کرده است؟

روش اندرمولوژی ال پی جی یک سیستم ماساژ تائید شده توسط FDA در سراسر جهان برای درمان لاغری و سلولیت می باشد. در یکی از تحقیقات ثبت شده در PubMed روی ۳۳ خانم برای درمان سلولیت به روش LPG در هر هفته ۲ بار و بمدت ۱۵ جلسه موثر بودن این روش را در کاهش سایز و بهبود سلولیت اثبات کرده است.*

شروع اثرات LPG از چه وقتی می باشد؟

شروع اثرات درمانی با LPG از همان جلسه اول می باشد ولی اثرات قابل مشاهده معمولا از جلسه ششم به بعد می باشد، که حالت پوست پرتقالی سلولیت از بین رفته و پوست نرم و صاف ایجاد می شود.

آیا رژیم غذایی همراه با LPG لازم است؟

رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه به همراه جلسات LPG باعث اثرات مناسب تر و بهتر می شود. و اگر هدف شما از درمان به روش LPG کاهش وزن هم باشد توصیه به رعایت رژیم غذایی و ورزش می شود.

چرا فعالیت بدنی بعد جلسات LPG توصیه می شود؟

از آنجا که با تجزیه چربی های بدن یک منبع انرژی در خون آزاد می شود با افزایش فعالیت این منبع انرژی توسط عضلات استفاده شده و مانع برگشت آنها می شود.

تعداد جلسات درمانی و مدت هر جلسه درمانی چقدر است؟

هر جلسه درمان حدود ۳۰ دقیقه ؛ و هر دوره درمانی حدود ۱۵ جلسه می باشد.

آیا نتایج درمان دائمی است؟

اگر عوامل ایجاد شرایط اولیه (قبل درمان) تغییر کند و یک ورزش منظم و رژیم غذایی متعادل داشته باشید به همراه درمانهای نگه دارنده هر ۴-۳ هفته ۱ بار می تواند نتایج دائمی داشته باشد.

تصاویری از ابزارهای LPG

* Treatment of cellulite with LPG endermologie. Read Abstract

52 دیدگاه در “LPG دستگاه لاغری و کاهش وزن”

  1. سلام من دختر 21 ساله هستم که تحت عمل جراحی بای پس قرار گرفتم و 60 کیلو کاهش وزن داشتم بدنم به شدت شل شده و میخوام که پوستم کاملا لیفت و جمع بشه آیا این روش LPG برای من موثر تره یا کویتیشن؟!

    1. سلا م لیف افتادگی پوست بدن اگر شدید نباشد با امبدینگ و طب سوزنی و ال پی جی و کاویتیشن و …خوب است. موثر بودن هر یک از روش ها بر اساس شرایط هر فرد و تکنیک بکار رفته متفاوت است.

  2. سلام هزينه استفاده از دستگاه لاغري رو ميفرماييد

    1. با سلام دستگاه لاغری بدلیل قدیمی شدن روش آن، از مطب حذف کرده ام. روش های موثر تر امبدینگ است که در مطب انجام می دهم. ولی تا آنجایی که می دانم هزینه هر جلسه دستگاه ال پی جی حدود 50 تا 100 هزار تومان است.موفق باشید

  3. سلام سحر هستم ۱۹ساله با وزن ۷۵کیلو و قد ۱۷۳ باید حدود ۱۱کیلو کم کنم و اونم تو قسمتای ران و ساق پا میخام به نظرتون موثره

  4. باسلام
    من 33 سال سن دارم قسمت ساق و ران و شکمم چربی اضافه داره و شکمم دچار افتادگی نیز هست…
    ساق و ران خیلی برام اهمیت نداره ولی از چاقی شکمی خسته شدم دیگه
    آیا این دستگاه جواب میده به مشکلم،من پیاده روی شنا و ورزش روهم انجام میدم
    یاراه حل دیگه هم هست برای این مشکل

    1. با سلام طب سوزنی و یا انجام تکنیک امبدینگ به همراه کاشت نخ معمولا برای افتادگی های شکمی پاسخ خوبی می دهد. موفق باشید

  5. سلام خانمی ۴۸ ساله هستم با وزن‌۹۰ کیلو و مشکلات دیسک کمر و ساییدگی کشکه زانو رو دارم و طبق دستور پزشک باید ۳۰ کیلو کاهش وزن باید پیدا کنم آیا با این روش و دستگاه های شما میتونم بدون ضرر و مشکلی لاغر کنم؟؟

  6. سلام، خانمی هستم 21ساله و18 کیلو اضافه وزن دارم
    و خیلی سخت وزن کم میکنم،ورزش ورژیم خیلی کم برام موثره،بیشتر دچار چربی شکم پهلو و بالاتنه هستم.
    ب نظر شما من با آل،پی،جی میتونم لاغر بشم؟حدود چقدر وقت تقریبا باید زیر نظر باشم؟
    گاهی دچار تنگی نفس میشم با ورزش،آیا برام ضرر نداره؟

  7. سلام،وقتتون بخیر
    من خانمی ۲۹ ساله هستم. در قسمت شکم و پهلو و بخصوص بازوهام مشکل دارم.نظرات رو‌مطالعه کردم فرموده بودین برای شکم پهلو خوب جواب میده روش LPG.
    اولین سوالم اینه که چند جلسه برای شکم پهلو معمولا مناسب هست و هزینه هرجلسه چقدر هست؟
    دوم اینکه من برای بازوهام هم میتونم از این روش جواب بگیرم؟خیلی اذیت کننده است برام بزرگ بودن غیر طبیعی بازوهام.و اگر جواب میده چند جلسه زمان میبره.
    ممنونم??

    1. طب سوزنی و ال پی جی به خصوص با اضافه کردن تکنیک امبدین، برای کاهش سایز موثر است. انجام دهید و انشاالله نتیجه بگیرید.
      موفق باشید

  8. سلام ببخشید کسی میدونه تبریز کجا دستگاه LPG هست برا سلولیت؟

  9. سلام وقت بخير
    آيا با اين روش صورت گوشتي چاق هم ، لاغر ميشود

  10. سلام
    میخاستم بدونم این دستگاه در لاغری ران و پهلو و کم کردن پهنا کمک میکنه؟؟؟و چقد زمان میبره تا به سایز دلخواه برسم؟؟؟

  11. سلام‌خسته نباشید.من‌ به خاطر زایمان شکمم‌ شل و آویزان شده البته با رژیم‌وورزش تا حدود زیادی کوچیک‌شده ولی شلی شکمم از بین‌نرفته میخواستم بدونم lpg روش مناسبی برای من هست.دوست ندارم‌جراحی کنم

      1. سلام 35سالمه دوزایمان داشتم.قدم161وزنم79چربی درشکم وران هازیاددارم.قبلاکرایولیپولیزکردم قبله بچه دومم تاثیری نداشت.چه روشی برای کوچک شدن شکم وران که سلولیت داره مناسبه؟غذام کمه ولی شدیداکاکاعومیخورم.برای سفت شدن سینه که افتادگی شدیدداره وبزرگه راهکاری دارید؟سپاس

  12. سلام خسته نباشید،من دختری هستم ۲۰ ساله ومیخوام کل بدنمولاغرکنم میخواستم ببینم این دستگاه واسه آینده ضرری نداره؟وآیاتاثیری داره باورزش

  13. سلام ممنون از مطالب خوبتون..من ۲۱سالمه و تونستم با ورزش ۲۳کیلو کم بکنم اما به مرحله ای رسیدم که دیگه نباید از قسمت بالا تنه لاغر بشم!!!دنده هام زده بیرون اما از قسمت خارج ران هنوز خیلی چربی دارم!!میخواستم بدونم که با دستگاه Lpg میتونم این مقدار چربی رو از بین ببرم؟ یا فقط برای درمان سلولیت جواب میدهد؟
    اگر پاسخ بدید ممنون میشم

    1. سلام!
      طب سوزنی بخصوص امبدینگ برای مشکل شما روش خوبی است. البته LPG هم مناسب است. ولی هر سه روش به جلسات متوالی درمان نیاز دارد.
      موفق باشید

  14. سلام . من ۲۸ سالمه . و متاسفانه پاهام خیلی چاق هستش . بسیار آزار دهنده . چند سال پیش رژیم غذایی هم گرفتم لاغر شدم اما بیشتر از ناحیه ی بالاتنه و بازهم رانها و ساق پام اونطور متناسب با بالاتنه م لاغر نشد . این مساله از نظر روانی منو خیلییی آزار میده . شما چه روشی رو پیشنهاد میکنید ؟؟ ال پی جی آیا جواب میده؟

  15. ايا اين دستگاه براي صورت هم موثر است

  16. باسلام، بانویی هستم مجرد، 41 ساله هستم با قد 156 که 71 کیلو وزن داشتم زیر نظر دکتر تغذیه در مدت 5 ماه به وزن 57 کیلو رسیده ام. به شدت دچار شلی اندام خصوصا در قسمت ران پا شده ام. آیا دستگاه LPG سفت کننده ام هست یا خیر؟ و چه کاری و برای این موضوع پیشنهاد می کنید. باتشکر

    1. سلام
      ال پی جی برای سفت کردن عضلات دچار افتادگی موثر هست. ولی طب سوزنی بدلیل درمان ارگان های آسیب خورده بهتر می باشد. موفق باشید

  17. با سلام.من اندامی لاغر دارم ولی از بزرگ بودن شکمم رنج میبرم.وزنم ۶۷ بود ولی برای کوچک شدن شکمم ورزش بدنسازی و ایروبیک انجام دادم به توصیه ی مربیه بدنسازیم الان وزنم ۶۱ هست ولی شکمم کوچک نشده.مربی بدنسازیم توصیه کرد ۵ جلسه ماساژ شکم با دستگاه و روغن های گیاهی انجام بدم توسط خود مربی.دو جلسه ماساژ رفتم.بعد اتمام ماساژ شکمم به شدت کبود و سیاه شد و درد شدید در اون قسمت دارم.خواستم بدونم که این نوع ماساژ برای بدن ضرر نداره؟من شنیدم که این کار یه جور حرکت تهاجمی به بدن هست و خطرناک ومرگ آوره چقدر صحت داره یا اصلا غلطه این حرفا.و اساس ماساژ همین باید باشه؟اگه ضرر نداره و کاری اصولی هست من به جلسات باقیمانده ادامه بدم چون تاثیرش رو روی کوچک شدن شکم احساس کردم تا اینجا.

  18. با سلام و احترام
    میخواستم بدونم استفاده از دستگاه LPG در سه ماهه اول بارداری مجاز است؟
    ممنون از پاسختون

  19. با سلام
    پسري دارم ١٢ ساله كه بعلت چاقي تحت نظر متخصص تغذيه است، ميخواستم بدانم استفاده از دستگاه ال پي جي براي اين سن و با توجه به اينكه رو به رشد هستند بي زيان است يا خير؟
    ممنون ميشوم اگر پاسخ دهيد

  20. سلام
    من 21 سال سن دارم و زیر نظر دکتر امید رضازاده در مشهد توانستتم در مدت 9 ماه 17 کیلو وزن کنم و حدود 10 کیلو دیگر باید کم کنم اما دیگر انگیزه ندارم آیا باید از این دستگاه استفاده کنم و هزینه های آن چقدر است

    1. سلام
      بنظرم بهتر است مدتی به خودتان استراحت دهید تا بدنتان آسیب نبیند. بعد حدود 3 ماه استراحت، مجددا تحت نظر ایشان شروع کنید.
      البته LPG هم روش خوبی است. و بیشتر در کاهش سایز موثر است.
      موفق باشید

  21. سلام.دختری 20 ساله هستم که متاسفانه تمام چاقیم در ناحیه ی شکم هست?
    نه پاهام و نه جای دیگه.
    قدم 172_وزنم 75
    میخواستم بدونم این دستگاه جواب میده برای لاغری شکم؟؟؟؟

  22. سلام من ساق پای پری دارم میخاستم بدونم با این دستگاه لاغر میشه ؟

    1. با سلام
      چاقی پا مربوط به اختلالی است که بسختی به درمان جواب می دهد. با دستگاه ال پی جی هم نمی توان قول صد درصد داد. موفق باشید

  23. سلام خسته نباشد اقاي دكتر ميخواستم بپرسم كرمان دكتري هست كه اين دستگاه رو داشته باشن ؟؟

    1. سلام! اطلاعی از همکاران کرمانی ندارم. از دوستانی که در زمینه چاقی کار می کنند سوال بفرمائید. موفق باشید

  24. با سلام من خانمی 37 ساله هستم 7 جلسه هست که از این دستگاه استفاده کرده ام و واقعا اثر جالبی روی ران من داشته فقط میخواستم بدانم تا چند جلسه باید این کار را ادامه بدهم؟با تشکر

    1. اگر منظورتان استفاده از دستگاه LPG است باید عرض کنم تا موقعی که سایز به حالت طبیعی برگردد می توانید از دستگاه استفاده کنید.فقط یادمان باشد استفاده از دستگاه فوق ترجیحا تحت نظر پزشک باشد زیرا می تواند آسیب بافتی بصورت نکروز بافت زیر جلدی بدهد. که نیاز به دقت بیشتری با دید تخصصی دارد. البته عوارض خدارا شکر خیلی کم است.موفق باشید

  25. اقای دکتر سلام لطف می کنید دورهای امو.شی برای .زیبای و لا غری برگزار کنید و یا مرکزکه این دوره ها را دارد معرفی کنید با تشکر ومن الله التوفیق ارادتمند شما دکتر چاووشی

    1. دکتر چاوشی عزیز عرض سلام و ادب خدمت شما همکار محترم دارم

      کلاسهای آموزشی که در سال ۱۳۹۱ برگزار کردیم متاسفانه در سال ۹۲ بدلیل سیاست گزاری انجمن علمی طب سوزنی موقتا تعطیل شده است. ولی به امید خدا با تغییر و تحولات جدید در انجمن امیدوارم بزودی کلاسها را شروع کنیم. یقینا از جمله کلاسهای مد نظر کلاس زیبایی و چاقی است.
      مطمئنا کلاسها را از طریق تلفن و همین سایت خدمت همه اطلاع خواهم داد. لطفا تلفن تماس را مرقوم فرمایید.

      تشکر از حسن نظر حضرتعالی

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.