طب سوزنی تب سوزنی کلینیک طب سوزنی دکتر محمدمهدی اسعدی طب سوزنی  گوش طب سنتی عوارض طب سوزنی فواید طب سوزنی طب سوزنی برای زیبایی پوست مو آموزش طب سوزنی تهران اصفهان مازندران مشهد قم تبریز شیراز طب سوزنی برای لاغری درمان چاقی ترک اعتیاد با طب سوزنی هزینه طب سوزنی بهترین متخصص طب سوزنی سوزن های طب سوزنی لیفت صورت امبدینگ خطوط لبخند خط لبخند اخم کمر درد دیسک کمر طب سوزنی سردرد طب سوزنی روماتیسم زانو طب سوزنی افسردگی ریزش مو ماساژ درمانی میگرن آلرژی بیماری های قابل درمان با طب سوزنی

نکاتی برای کنترل وزن دائمی – قسمت چهارم

از رفتارهای صحیح و سالم در زندگی روزمره که می تواند به کاهش – کنترل- وزن دائمی شما کمک کند، دو مورد زیر را هم به اطلاعات قبلی اضافه کنید:

هر غذایی را براحتی  در منزل نگه ندارید.

این مورد هم از نکات بسیار کلیدی است. بعضی از شما عزیزان در هنگام ناراحتی و یا افسردگی و خستگی و یا حتی یک جرو بحث خانوادگی ساده، تمایل شدید به خوردن پیدا می کنید. البته در چنین مواقعی بیشتر افراد تمایل به مصرف شیرینی خامه ای و غذاهای چرب و غذاهای پر کالری دارند.

خانم جوانی که برای کاهش وزن با طب سوزنی مراجعه کرده بود، عنوان می کردند در حین عبور از کنار مغازه شیرینی فروشی دل ضعفه شدید پیدا می کنند و معمولا هم برای خرید شیرینی خامه ای وارد مغازه خواهند شد. به شوخی به ایشان عرض کردم ” شما حتما از کنار مغازه شیرینی فروشی بسته حرکت کنید…”

دسترسی به غذا یکی از قویترین عواملی است که تعیین کننده در میزان خوردن افراد است. پس حتما چنین غذاهای چاق کننده را در اطراف خود نگه ندارید.

برای فعالیت ورزشی تمام خانواده برنامه ریزی کنید.

می دانم، معمولا ( و صد البته نه در تمام موارد ) بعضی از افراد خانواده غر می زنند. نگران نباشید. یقینا بعد مدت کوتاهی همه شما را تحسین خواهند کرد.

سعی کنید ورزش مورد علاقه و میل و توان همه افراد خانواده را شروع کنید. مثلا در حیاط منزل با یکدیگر توپ بازی کنید. یا با یکدیگر به پیاده روی و یا دوچرخه سواری و … بروید.

یقین بدانید ورزش خانوادگی بسیار کمک کننده در، کاهش وزن و تقویت روابط خانوادگی است. حتما این مورد را جدی بگیرید.